1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Ejustícia.cat


 

 

 

 

 

La plataforma ejustícia.cat és l’extranet del Departament de Justícia per a la comunicació digital entre l’administració i la representació legal dels ciutadans.

Aquest portal, serà el que utilitzareu per a presentació de demandes i escrits a  l’Administració de justícia de Catalunya.

 

. Informació general

. Manuals i videos formatius per advocats

. Full informatiu del projecte ejustícia.cat

. Tríptic informatiu sobre la presentació telemàtica de demandes

. Documentació de la presentació projecte TIC  a l'Administració de Justícia

. Manual per incloure les Exepcions Java per entrar a l'ejustícia

 

Per a suport telefònic o consultes i  incidències:  902 006 428

Aquest és el telèfon del servei de suport telefònic que el Departament de Justícia ofereix als professionals per atendre les incidències i consultes relatives a les aplicacions següents: Extranet del professional (IAP), Tramitació Telemàtica d'Assumptes (TTA), Assistència Jurídica Gratuïta, Suport Judicial Extern, Lexnet i traductor automàtic.

Queden fora de l'abast d'aquest servei les incidències i consultes relatives al programari de base o de gestió, maquinari, perifèrics, línies de comunicació i altres equips propis dels professionals o que no hagi facilitat el Departament de Justícia.

Horari d'atenció
De dilluns a divendres de 7.30 a 21.30 h
Dissabtes, diumenges i festius de 8.30 a 21.30 h

Queden fora de l'abast d'aquest servei les incidències i consultes relatives al programari de base o de gestió, maquinari, perifèrics, línies de comunicació i altres equips propis dels professionals o que no hagi facilitat el Departament de Justícia.

 

 

 

Aquest lloc utilitza la política de Cookies Veure política de Cookies