Biblioteca

La Biblioteca del Col·legi d’Advocats de Vic ofereix un servei  obert a tots els col·legiats, estudiants de dret, alumnes de l’Escola de Pràctica Jurídica i altres professionals.

La missió de la Biblioteca és donar suport i contribuir  a la millora contínua del Col·legi com a servei, imprescindible i eficaç, de la professió de  dret;  encoratjant i facilitant l'accés als seus serveis i recursos; i oferint assistència i formació a tots els seus usuaris per tal de satisfer llurs necessitats d'informació.

El fons de la Biblioteca està format per diferents tipus de documents: paper, digitals, bases de dades online ; revistes electròniques ... Actualment tenim un total de 1400 documents en format paper, registrats i catalogats, i un important arxiu de documents antics, en el qual s’hi està aplicant una catalogació retrospectiva.

Pel que fa a les publicacions periòdiques, actualment es reben una 20 de revistes entres les gratuïtes i de subscripció , entre les més destacades tenim: La revista jurídica de Catalunya, Revista de Responsabilidad Civil, Circulacion y Seguro, La Notaria, Economist & Jurist.

Enllaços RSS

Novetats

Novetats Bibliogràfiques sobre Execucions hipotecàries, reclamacions de quanitat, embargaments

Bases de dades

Actualment es poden consultar les següents bases de dades:

• Tirant lo Blanch
  • Vlex

La Biblioteca del Col•legi d'Advocats de Vic, gràcies a un conveni signat entre el Consell de l’Advocacia Catalana i l’Editorial Tirant lo Blanch  oferirà a partir d’aquest mes d’octubre a tots els seus col•legiats, un nou servei de biblioteca virtual, amb la possibilitat de préstec online de llibres electrònics.

Nou servei de préstec de llibres electrònics

L’Objectiu:

Facilitar la consulta i préstec de monografies sense necessitat de desplaçar-se a la biblioteca del Col•legi.

Què ofereix?

La Biblioteca Virtual ofereix les monografies més destacades de l'editorial Tirant lo Blanch. El fons inicial serà de 50 monografies que s'aniran ampliant si el contracte es prorroga.

On accedir al servei?

Accedir a la pàgina web i registrar-se com a usuari.

Anar a la pàgina de la bibliotec: Serveis al col·legiat – Biblioteca

Accedir al bànner  Biblioteca virtual (a la dreta)

Normes d'ús del servei:

• Servei exclusiu per a col•legiats d'ICAVIC.
• Accés per la zona privada de la web (intranet de la biblioteca)
• La durada del préstecs és d'una setmana
• 3 llibres de préstec per usuari mensualment.
• Un sol llibre de préstec simultània
• El llibre no es pot prestar a més d'un usuari simultàniament.
• Es poden fer reserves dels llibres que estiguin prestats.

Accés al registre