Biblioteca

La Biblioteca del Col·legi d’Advocats de Vic ofereix un servei  obert a tots els col·legiats, estudiants de dret, alumnes de l’Escola de Pràctica Jurídica i altres professionals.

La missió de la Biblioteca és donar suport i contribuir  a la millora contínua del Col·legi com a servei, imprescindible i eficaç, de la professió de  dret;  encoratjant i facilitant l'accés als seus serveis i recursos; i oferint assistència i formació a tots els seus usuaris per tal de satisfer llurs necessitats d'informació.

El fons de la Biblioteca està format per diferents tipus de documents: paper, digitals, bases de dades online ; revistes electròniques ... Actualment tenim un total de 1400 documents en format paper, registrats i catalogats, i un important arxiu de documents antics, en el qual s’hi està aplicant una catalogació retrospectiva.

Pel que fa a les publicacions periòdiques, actualment es reben una 20 de revistes entres les gratuïtes i de subscripció , entre les més destacades tenim: La revista jurídica de Catalunya, Revista de Responsabilidad Civil, Circulacion y Seguro, La Notaria, Economist & Jurist.

Enllaços RSS

Novetats

Novetats Bibliogràfiques sobre Execucions hipotecàries, reclamacions de quanitat, embargaments

Bases de dades

Actualment es poden consultar les següents bases de dades:

• La Ley digital
  • Sepin
  • Tirant lo Blanch
  • Vlex

Biblionews

Butlletí Interbibliotecàri dels Col·legis d’Advocats de Catalunya i Balears.

El BiblioNews és un butlletí que té una periodicitat mensual i està pensat per a proporcionar als col·legiats/des una selecció d'articles per matèries de les principals revistes especialitzades en dret.

Butlletí núm. 66

Butlletí núm. 65