Conveni Banco Santander

El Col·legi d'Advocats de Vic i Banco Santander han estret llaços de col·laboració amb la signatura d'un nou conveni, el dilluns 18 de maig, que posa a disposició dels col·legiats els serveis exclusius de l'entitat per a professionals de la Justícia.

El conveni ha estat subscrit per Antoni Molas Casas , degà del Col·legi d'Advocats de Vic , i Clotilde Martinez Casanovasi Jose Maria Pino Claros, representants de Banc Santander. L'acord ofereix la possibilitat als col·legiats vigatans d'accedir a una àmplia oferta de productes i serveis financers amb condicions especials , adreçats als professionals de la Justícia. Entre aquests serveis es troba l'aplicació informàtica desenvolupada per Banco Santander en col·laboració amb el Ministeri de Justícia  per a la gestió de comptes de consignació  a través de l’aplicació Supernet.

Més informació:

Consignaciones Judiciales Supernet consultas expedientes