Curs Finances per a PIMES

10 d'abril de 2015. 8 hores de durada

10% de descompte col·legiats ICAVIC

Presentació i objectius

Adquirir responsabilitat creixent al nostre lloc de treball és un factor d’èxit en una carrera professional, però a mesura que aquesta responsabilitat augmenta, aspectes com el control econòmic i financer van adquirint importància creixent. Aquest curs s'adreça a tot tipus de directius de la petita i mitjana empresa que vulguin aprofundir en el coneixement de les finances corporatives.

Adquirir o enfortir els nostres coneixements en finances empresarials esdevé imprescindible quan s’ens valora per resultats, quan hem de demostar la viabilitat econòmica i financera d'una determinada iniciativa que hem de defensar o quan participem en un comité en el qual es discuteix sobre xifres de balanços i comptes de resultats.