Dia Europeu de la Mediació

ACTES ORGANITZATS DES DE L’IL·LUSTRE COL·LEGI D’ADVOCATS DE VIC AMB MOTIU DEL DIA EUROPEU DE LA MEDIACIÓ QUE ES CELEBRARÀ EL PROPER DIMECRES 21 DE GENER

El proper dia 21 de gener se celebrarà el Dia Europeu de la Mediació.

El Consell d'Europa va ser la primera institució europea que va manifestar la necessitat d'instituir, promoure i reforçar la mediació com un procediment de resolució de conflictes i es va materialitzar en la Recomanació número R (98) 1, sobre mediació familiar, aprovada pel Comitè de Ministres del Consell d'Europa.

El Departament de Justícia, juntament amb un conjunt d’institucions relacionades amb la promoció de la mediació i la col·laboració de més de 30 institucions, hem organitzat la celebració el 21 de gener del Dia Europeu de la Mediació per promoure la mediació entre els ciutadans i donar-ne a conèixer les característiques i avantatges com a procediment per a la resolució de conflictes.

Així, es duran a terme diverses activitats arreu de Catalunya i la celebració conclourà a Barcelona amb un acte conjunt de les institucions que hi participen.

Concretament, des de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de VIC organitzem:

21/01/2015

Servei d’informació i orientació sobre el procediment de mediació

Lloc : Oficines del ICAVIC, Seu Dels jutjats de Vic, 4a Planta i Entresol

C/ Bisbe Morgades 2, de Vic

Horari: De 10:00 h a 14:00 h

Contacte: Susanna Espinosa Montiel (responsable de Mediació ICAVIC)

Podeu trobar més informació, consultant la pàgina web del Centre de Mediació de Dret Privat de Catalunya.