El Col·legi d'Advocats de Vic dóna suport al dret a decidir

L’I·lustre Col·legi d’Advocats de Vic, reunit aquest dimarts, dia 28, en Junta General Extraordinària, amb la presència d’un important nombre de col.legiats, va adoptar, per unanimitat dels assistents, l’acord d’adherir-se a l’actual moviment dels ciutadans de Catalunya favorable a poder exercir el Dret a Decidir, emetent un Manifest en els següents termes :

“L’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Vic, reunit el dia 28 d’octubre de 2014, en la seva seu col·legial, en Junta General Extraordinària, ha aprovat donar suport al Govern de la Generalitat, al seu President, i als Grups Parlamentaris que els fan costat per tal que facin possible que els ciutadans de Catalunya puguin exercir el Dret a Decidir i manifesta que ha de prevaler el principi democràtic i el dret de la ciutadania de Catalunya a decidir el seu futur com a poble, siguin quines siguin les circumstàncies"

Vic, 30 d’octubre de 2014

Il·lustre Col·legi d’Advocats de Vic