Taller sobre ciberseguretat

Jornada Taller sobre Ciberseguretat

Dilluns 12 de juny a les 14:00 hores

Lloc: Sala Formació Col·legi Advocats de Vic. (places limitades)

PONENT

Sr. Genís Margarit: Enginyer de Telecomunicacions i enginyer de Sistemas Electrònics per la Universitat Politècnica de Catalunya. Auditor de seguretat tecnològica, docent a la Universitat Pompeu Fabra i instructor de les certificacions de Microsoft i Cisco. Membre de l’associació professional Espanyola de Privacitat, fundador del Grup de Seguretat de Telecos.cat, European Privacy Seal Technical Expert and Privacy by Design Ambassador.

PREU

Preu col·legiats CICAC: 20€

Preu no col·legiats: 30€

OBJECTIU

Els recents atacs cibernètics han fet augmentar la presa de consciència sobre la necessitat de prendre mesures de prevenció en l’ús de les nostres comunicacions. Les tecnologies de la informació són un gran recurs per a l'activitat legal. Però, l'ús d'aquestes tecnologies sense la implementació de les mesures de seguretat signifiquen l'assumpció de riscos que es poden evitar. En aquesta master class es presentaran les principals ciberamenaces que afecten la continuïtat i la confidencialitat de la informació i s’explicaran quines són les mesures correctores que permeten reduir o eliminar aquestes amenaces.

Millorar la gestió de contrasenyes

Evitar ransomware i els enganys de la xarxa

Protegir els ports USB i dispositius externs

Administrar la seguretat en smartphones i tablets

Controlar els accessos a Internet

Encriptar dispositius, discs durs, carpetes i fitxers

Configurar còpies de seguretat en temps real

Autenticar amb mètodes de seguretat avançada

Protegir-se d'intrusions i atacs a la privacitat

Utilitzar la Internet profunda i el secret de les comunicacions

TRÀMITS PER FORMALITZAR LA INSCRIPCIÓ

Omplir el formulari d’inscripció, i enviar-ho signat per correu electrònic Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. o per fax (938861966). El termini s’acaba el 8 de juny a les 14.00h.

Descarrega el programa

Descarrega formulari d'inscripció